×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 7 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آیا بوکان هم صاحب «باستی هیلز» شده است؟
حسین راستگو

 

به گزارش پایگاه خبری بوکان موکریان ؛ نام باستی هیلز و ساخت و سازهایش مدتی چند سوژه‌ی مهمترین رسانه‌های پایتخت و کشور بود،شهرکی فوق لاکچری و اعیان نشین در منطقه‌ی لواسان تهران و مشرف به سد لتیان که ویلاهایش از ۳۵ میلیارد تومان شروع و تا صدها میلیارد تومان قیمت داشت.
اگر چه باستی هیلز و ابعاد هزینه‌های آن در کشور بی‌نظیر است اما تخلفات و حمایت‌های پشت پرده از این تخلفات در همه‌ی جای ایران یکسان است.
«باستی هیلز» شاید دوباره تکرار نشود اما باستی هیلزهایی در ابعادی کوچکتر در جای جای کشور در حال شکل‌گیریست که البته بوکان هم از این قاعده مستثنا نیست.

چندی قبل یک شهروند در پیامی ادعا کرد در جریان فنس‌کشی و ساخت یک خانه در قطعه‌ زمینی در منطقه‌ی کوسه با برخورد و تخریب احداثی‌هایش با حکم قانونی مواجهه گشته است. این شهروند در پیامش می‌گوید: «با برخورد قانونی در مواجه با کاری که خلاف قانون انجام داده‌ام ناراحت نیستم،خلاف قانون انجام داده‌ام و قانون حق پیگیری دارد اما آیا قانون برای همه‌ی شهروندان یکسان است؟!»
وی در ادامه مدعیست: « هزار متر پایین‌تر از زمین‌ من یک ویلای فوق لاکچری بدون مجوز و با خیال راحت ساخته شده است و در کمال بهت و‌ حیرت کسی پیگیر ماجرا نیست! آیا کسی این تخلفات را ندیده یا اینکه قانون در فاصله‌ی هزار متری تغییر پیدا کرده است؟!»

پیگیری‌های خبرنگار بوکان موکریان نشان می‌دهد ادعاهای این شهروند واقعیت دارد و یک شهرک باستی هیلز در ابعادی کوچکتر در بوکان در حال شکل گیریست که تخلفاتی از جمله تغییر کاربری،احداث ساختمان فوق لاکچری و نصب انشعابات آن در عین صدور حکم قضایی مغفول مانده است و به نوعی قانون را در یک محدوده‌ی کوچک بی معنا کرده است.
هر چند بر اساس همین پیگیری‌‌ها رد پای یک #مسول_سابق در میان است و عدم برخورد و اجرای حکم قانون با این مورد خاص ظاهرا با فشار و لابیگری‌های همین مسول سابق بوکان است،امری که قطعاً مصداقی بر تکرار حکایت «باستی هیلز» این‌بار در بوکان است!

انتهای پیام/ر

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.