×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 7 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آخرین وضعیت پروژه احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی بوکان

به گزارش بوکان موکریان؛ جلسه شورای اداری شهرستان بوکان به ریاست محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و با حضور رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، حبیب زاده نماینده مردم فرهیخته بوکان در مجلس شورای اسلامی و عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس، معاونین وزیر و مدیران عامل چند بانک کشوری، تعدادی از رؤسا و معاونین سازمان ها و شرکت های خدمات رسان کشوری، مهندس احمری مدیر عامل شرکت توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی وزارت بهداشت، باباخان اسکندری فرماندار شهرستان بوکان، دکتر مسعودی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، دکتر موسوی ویری معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه، مهندس وطنی مدیریت امور فیزیکی و عمرانی دانشگاه، دکتر حسین زاده سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوکان و تعدادی از مسئولین استانی، دوشنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۱ در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه استاندار آذربایجان غربی با اشاره به توسعه زیرساخت ها در مناطق کمتر برخوردار گفت: با آغاز بکار دولت سیزدهم توجه به مناطق کمتر برخوردار و توسعه زیرساخت ها در این مناطق سرعت و شتاب گرفته است که با حضور نمایندگان کمیسیون های تخصصی مجلس در شهرستانها و بررسی مسائل و مشکلات مردم از نزدیک، خدمت رسانی عادلانه به مردم را بویژه در مناطق کمتر توسعه یافته شاهد خواهیم بود.

در ادامه این جلسه مهندس احمری مدیر عامل شرکت توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی وزارت بهداشت با اشاره به وضعیت پروژه احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی جدید اظهار داشت: خاک برداری بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی بوکان انجام شده ولی اکنون متاسفانه برای احداث سازه با کمبود بودجه مواجه هستیم. تخصیص اعتبار برای تسریع در روند اجرایی پروژه لازم و ضروری است که می طلبد با تخصیص ویژه اعتبارات، پروژه زوتر به سر انجام برسد.

دکتر محمدرضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز با توجه به گزارش مهندس احمری در خصوص کمبود اعتبار پروژه گفت: تخصیص اعتبار توسط سازمان برنامه و بودجه پیگیری می شود و از محل اعتباراتی که در اختیار داریم بحث منابع برای بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی تعیین تکلیف خواهد شد.

پور محمد معاون اقتصادی و هماهنگی برنامه و بوجه سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص اعتبار سازمان برنامه و بودجه اضهار داشت: هماهنگی های لازم در خصوص منابع مالی با وزارت مربوطه برای تخصیص بخشی از اعتبارت ظرف یک هفته انجام خواهد شد.

سپس با حضور دکتر مسعودی و دکتر موسوی ویری معاونین دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در دفتر مدیر شبکه بهداشت و درمان، آخرین وضعیت زیر ساخت های بهداشت و درمان، بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی جدید، تکمیل، تجهیز و به بهره برداری رسیدن کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان، رفع مشکل چیلر (سیستم سرمایشی و گرمایشی) بیمارستان و توسعه و بهسازی بخشهای اتاق عمل و زایمان را بررسی و مورد ارزیابی قرار دادند.

دکتر حسین زاده در ادامه از معاونین دانشگاه در خواست نمود با توجه به نیاز مبرم شهرستان در خصوص موارد مطرح شده تدابیر و اقدامات لازم را برای رفع کمبودهای موجود اتخاذ کنند.

انتهای پیام/

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.