×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 7 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تکذیبیه شهرداری به ادعای کانال بوکان موکریان در خصوص عملکرد شهردار بوکان

مدیریت محترم پایگاه خبری بوکان موکریان عطف به مطلب درج‌شده در آن کانال خبری تحت عنوان «وعده‌های شهردار بوکان»، ذکر چند نکته برای روشن‌شدن موضوع ضروری است:

⚪️ به وعده‌های خود پایبندیم
مدیریت کنونی شهرداری، با آشنایی کامل به مسایل شهری برنامه‌های خود را به شورای محترم شهر، ارایه کرد و خود را ملزم به اجرای آن می‌داند. هرچند ممکن است در ارزیابی‌ و پایش‌هایی که به صورت مداوم انجام می‌گیرد اولویت‌بندی‌ها تغییراتی داشته باشد اما آن برنامه‌ها، چهارچوب و ریل اصلی حرکت مدیریت شهری به سمت توسعه و عمران است.

⚪️ پروژه‌ها را جناحی و سلیقه‌ای نمی‌بینیم
در بخشی از مطلب خود عنوان کرده‌اید «عملکرد شهرداری به اتمام پروژه‌های ناتمام شهردار قبلی خلاصه شده است.» هرچند این مطلب نوعی تلاش برای کم‌رنگ کردن خدمات و اقدامات متنوع کنونی شهرداری است اما گواهِ عملکرد بە دور از جناح‌بندی و تنگ‌نظری‌ است. مدیریت شهری در مورد این پروژه‌ها که بودجه زیادی صرف آن شده تعلل نکرده و در چند ماه گذشته آن‌ها را به اتمام رسانیده است.

⚪️ در خصوص سه پروژه‌ی مذکور در مطلب مندرج نیز به استحضار می‌رساند
۱. احداث دو دهنه پل بر روی رودخانه‌ی سیمینه‌رود پس از اعلان عمومی مناقصه‌ی انتخاب مشاور ذی‌صلاح جهت انجام مطالعات تخصصی در مرحله‌ی انتخاب است.
۲. پروژه‌ی انبوه‌سازی مسکن با مشارکت بخش خصوصی در مرحله‌ی مقدمات قانونی بوده و شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب کشور برای احداث و مشارکت اعلام آمادگی نموده‌ است.
۳. پروژه‌ی زیپ‌لاین و پل معلق نیز مراحل ابتدایی آن انجام شده و سه مرحله فراخوان نیز داده شده است. این پروژه با ورود سرمایه‌گذار بخش خصوصی عملیاتی خواهد شد.

⚪️ بخشی از اقدامات انجام شده:
شهرداری بوکان پیش از آغاز سال نو و پس از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اقدامات عملی خود را آغاز کرد و به صورت مستمر برای عمران شهری و رضایت‌مندی شهروندان تلاش نموده است.
در این مدت پیشبرد پروژه‌ها در کنار فعالیت‌های متداول شهرداری در دستور کار بوده است. آزادسازی معابر در چند نقطه شهر، افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد پارک، ایجاد خیابان‌های جدید، ساخت کانال و هدایت روان آب‌های سطحی بخشی از این فعالیت‌هاست، با این حال بعضی تصمیم‌ها و اجرای برنامه‌ها نیز به زمان نیاز دارند.

در زیر به اقدامات عملی انجام شده که نتیجه آن برای شهروندان قابل مشاهده است مرور کوتاهی داشته‌ایم:
▪️ تکمیل و بهره‌برداری از دو پارک مسافر و امیرآباد، آغاز ساخت دومین پارک امیرآباد، ادامه ساخت فاز دوم پارک موکریان و فضای سبز بلوار جاده سد

▪️ توافق با مالکین جهت آزادسازی و احداث ادامه بلوار ساحلی، آزادسازی معبر در چندین نقطه سطح شهر از جمله امیرآباد، احداث ادامه خیابان ۱۶ متری پیام، ۲۰ متری گلزار، ۱۲ متری در بلوار شمس الدین برهانی، ۲۰ متری عدالت بطرف نساجی، ادامه‌ی احداث و ساماندهی بخش جنوبی نالشکینه، ادامه‌ی احداث بلوار ۳۰ متری اسلام آباد و خلفای راشدین، احداث ادامه‌ی ۳۰ متری دانا

▪️ آغاز ساماندهی تفرجگاه کیوه ره‌ش پس از آسفالت مسیر خودرویی و ساخت کافه راه و سنگفرش و احداث مسیر دسترسی پیاده در این مکان

▪️ ساخت کانال و هدایت روان آب‌های سطحی در چندین نقطه سطح شهر از جمله بلوار سلامت، میدان آزادی‌، کوی بهداری

▪️ جدول‌گذاری، سنگفرش و ساماندهی خیابان‌های صلاح الدین ایوبی، شهید بهرامی

▪️ آسفالت خیابان های سالمندان، موکریان، ضلع غربی ۳۰ متری اسلام آباد، سردار عزیز خان، ساحل ۳، زرینه ۲، کندروی بلوار محمد رسول الله (ص)، استاد هیدی، دولت، کمربندی نالشکینه و خیابان بوستان یکم
بتن‌ریزی کوچه‌های مختلف سطح شهر از جمله کوچه‌های کاج، فردوس ۱، آبشار، شقایق ۷، نگین ، ۱ نصر ۱۰ و ۱۱

▪️ لوله‌گذاری جهت حذف آب شرب و جایگزینی آن با آب خام جهت مصارف فضاهای سبز شهری

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.