×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 4 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آرامستان بوکان در آستانه تکمیل ظرفیت

این یادداشت به قلم مدیر مسئول بوکان موکریان نوشته شده است

شاید سالها قبل وقتیکه «فرانسوا پتیس دلاکروا» نویسنده‌ی شهیر قصد داشت داستان‌های «هزار و یک شب» را بنویسد گمان نمی‌کرد سالها بعدها یک یادداشت‌نویس در شهری چون بوکان در پی یافتن تیتر و عنوان برای یکی از معضلات شهری، اسم یکی از اثراتش را عاریت بگیرد.

جریان از جایی شروع شد که شورای شهر دوره‌ی پنجم و شهردار منتخبشان،بر اساس آنچه تهیه‌ی نقدینگی جهت خرید زمین برای آرامستان جدید بود، اقدام به فروش قطعات مشرف به بلوار آرامستان بوکان کرده و میلیاردها تومان عایدی این فروش را در جایی دیگر و بر خلاف مقررات و مصوبات اولیه صرف نمودند.

حدود یک سال و نیم پس از شروع بکار شورای دوره‌ی ششم، در حالیکه در روزهای کار،تلاش و سازندگی شورای شهر باید به فکر نظارت و پیگیری امورات عمرانی بود، جنگ قدرت،دخالت در امور اجرایی و رانت‌بازی را در اولویت کاریشان قرار داده و عملا «هیچ» عاید بوکان از فصل عمران شهری بود.

حال با تغییر شهردار و حمایت اکثریت شورا در این تغییر، ظاهرا هیچ برنامه‌ای برای رفع معضلات فوری که گریبان‌گیر شهر را گرفته‌اند،ندارند و در خواب زمستانی به سر می‌برند!

همین تعلل و عدم توجه به معضلات شهری و اولویت دادن به امورات روزمره و روتین از جمله تسطیح خیابان و پروژه‌های فاخر! چون ترمیم سنگفرش‌ و جدول‌های خیابان همراه با تعریف و تمجیدهای پرتمطراق خبرنویسان، برنامه‌ریزی و رفع مشکلات عمرانی شهر را در پیچ و خم فراموشی مسولین شورا و شهرداری می‌اندازد و انتخاب عنوان «قصه‌های هزار و یک شب» را برازنده‌تر از هر زمان دیگری برای قصه‌های ادامه‌دار این مشکلات می‌کند.

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.