×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 4 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
واکنش شدید فعال مدنی کردستانی(سنندجی) به سخنان شهردار بوکان ؛

به گزارش بوکان موکریان ؛ پس از انتشار ویدیویی از نشست خبری اخیر «ناصح محمدخانی» شهردار بوکان در پایگاه خبری بوکان موکریان،ضمن اقرار به عدم اشراف به مشکلات و‌معضلات بوکان و پشیمانی از حضور در این شهر به مقایسه وضعیت فرهنگی منطقه نایسر سنندج و بوکان پرداخت.
سخنانی که با واکنش زیادی در فضای مجازی مواجهه شد و بسیاری آن را توهین به دو شهر بوکان و سنندج خواندند.

در ادامه‌ی این واکنش ها «پیمان سبزی» فعال مدنی سنندجی و مسول بنیاد تحول اجتماعی استان کردستان با انتشار یادداشتی به همراه یک ویدیو از وضعیت نایسر سنندج ، به سخنان جنجالی محمدخانی واکنش نشان داد.
سبزی در این یادداشت نوشت :

«طی نشر یک فیلم ویدئو از سخنرانی محمد خانی شهردار فعلی بوکان با استفاده از لفظی رکیک خطاب به نایسر سنندج و وجود آسیب فراوان در این محله وحشتناک خواندن این منطقه به دلیل ناامن بودن نایسر باید به اطلاع این آقا رساند جناب محمد خانی بفرمائید زمانی که جنابعالی معاون عمرانی شهرداری منطقه ۲ بودید چه عملکردی از حضورتان در این سمت ثبت کردید آیا اقدامی که شایسته مردم سنندج باشد انجام دادید؟؟؟؟

چه برنامه‌ها و فعالیتهایی در رشد و توسعه نایسر داشتید؟ در حوزه فرهنگی چه اقداماتی برنامه ریزی شده و شما تا چه میزان اثر گذار بوده اید؟!؟!
در حالیکه اولین خصوصیت یک فعال در حوزه شهری تعهد به اخلاق مداری و مردم داریست برچسب زدن آفتی برای عدم توسعه یافتگیست حالا بماند دریغ از احداث یک متر مربع فضای سبز و امکانات تفریحی!!!
آن زمان تنها دغدغه شما گرفتن پست شهرداری حتی شهرداری نایسر بود الان نایسر وحشتناک شد؟
با وجود اینکه شما خود فرزند کردستانید،چرا نمکدان شکستید و اکنون شهر ما را به آنچه که لایقش نیست خطاب میکنید جالب تر اینکه باوجود پست فعلی شما به عنوان شهردار بوکان مردم این شهر را هم ارازل و اوباش خطاب می کنید شما که در زمان شهردار بودن زرینه فقط با شعار چند سال از سفره مردم استان کردستان ارتزاق و اینگونه پاسخ مردم این منطقه را دادید قطعا به مردم بوکان هم هتک حرمت خواهید کرد.
توهين و عدم رعایت ادب در قاموس شهرداری که فقط مدعی است دور از اخلاق بوده و باید از مردم نجیب سنندج به ویژه مردم نجیب و شریف نایسر معذرت خواهی کنید.»

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.