×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 6 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
واکنش رئیس شورای دوره دوم شهر بوکان به اظهارات شهردار بوکان ؛

به گزارش بوکان موکریان؛ پس از انتشار ویدیویی از نشست خبری اخیر «ناصح محمدخانی» شهردار بوکان در پایگاه خبری بوکان موکریان، که در آن وی از سابقه کاری اش در شهرداری سنندج و‌  ملاکهای عجیبش  برای بکارگیری نیرو در شهرداری سخن گفت، «شمال فرش» عضو و رئیس شورای شهر بوکان در دوره دوم با درج نظری در بوکان موکریان ، بی‌پرده و رُک محمدخانی را به انتقاد گرفت.

محمدخانی در بخشی از سخنان خود در نشست خبری با خبرنگاران که در کانال این خبررسانی ضمیمه شده است به مقایسه منطقه نایسر سنندج با شهر بوکان می‌پردازد و تنشهای موجود در این ناحیه‌ی سنندج را با بوکان مقایسه می‌کند.

وی در اعترافی صریح از عدم اطلاع و آشنایی با مشکلات و شرایط شهرداری بوکان خود سخن می‌گوید و اظهار می‌کند «اگر به مشکلات بوکان آگاه بودم،اگر کل شهر را به نام سند می‌زدند شهردار نمی‌شدم و به بوکان نمی آمدم».

شمال فرشی نوشت : «جانشین معاون عمرانی شهرداری ناحیه دو سنندج ،یعنی یک کارمند معمولی شهرداری سنندج!
اینکه، کسی رو در این حد که هیچگونه آشنایی با بوکان و شرایط و و یژگیهای خاص اون نداره به ( اذعان خود) ایشان برداری بیایی شهردار بوکان کنی یعنی هنر ، واقعا انتظار اینکه بتواند از این بهتر عمل کند خیلی خوشبینانه است
شهردار بوکان با شرایط خاص خودش اگر مسولیتی بالاتر از شهردار سنندج نباشد کمتر هم نیست.
حالا اینکه چرا کارمند معمولی شهرداری سنندج را شهردار بوکان کردند، موردی عجیب است! شهردار بوکان باید کسی همانند آقای رستم پور می‌شد که از تجربه شهرداری شهرهای قبلی در مدیریت سخت بوکان استفاده میکرد.»

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.