×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 7 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مناطق الحاقی به شهر بوکان معلوم شدند

«ناصح محمدخانی» روز پنج شنبه پنجم خرداد ماه در گفتگو با خبرنگار بوکان موکریان گفت: به دنبال پیگیری‌های مستمر و پس از جلساتی که با حضور حاج انور حبیب‌زاده نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در وزارت راه و شهرسازی (سه جلسه) برگزار گردید با الحاق ۴۱ هکتار سکونت‌گاه غیررسمی موافقت شد.

وی افزود: این موافقت در جلسه‌ای که  روز گذشته به صورت ویدیو کنفرانس با کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری ایران برگزار شد اعلام گردید.

محمد خانی خاطرنشان کرد: بر این اساس چهار سکونت‌گاه غیررسمی منطقه شهید نجاری امیرآباد، منطقه پشت سی متری کلتپه (دیم شیخه)، سنگ‌شکن (دانشگاه آزاد) و سی متری مهندس رشیدی به محدوده قانونی شهر اضافه می‌شوند.

وی در ضمن ابراز خوشحالی از به نتیجه رسیدن این طرح و با اشاره به نتایج مثبت آن در توسعه‌ی شهر بوکان و زندگی شهروندان گفت: در ماه‌های آتی نیز خبرهای خوبی در ارتباط کاهش افق طرح تفصیلی و بازنگری آن و افرایش محدوده در راه است.

 در همین ارتباط، پایگاه  اطلاع رسانی نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی نوشت که این اتفاقات مثبت بعد از آن رخ می دهد که حبیب زاده، در اسفندماه سال گذشته در جلسه ای که با دکتر بذرپاش وزیر راه و شهرسازی داشت موفق به اخذ دشتور الحاق سکونتگاه های غیر رسمی بوکان به محدوده شهر و بازنگری در طرح تفصیلی و جامع شهر بوکان» شد.

در آخرین روزهای سال ٩٦ طرح الحاق چهار منطقه به محدوده شهر بوکان در شورای توسعه و برنامه ریزی استان آذربایجان غربی تصویب و به شورای معماری کشور ارجاع داده شد.اما این شورا با استناد به نامه ای از راه و شهرسازی استان، الحاق این چهار منطقه بوکان را رد کرد.

 

انتهای پیام/ح.ر

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.