×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 7 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اتفاقی مثبت در دانشکده پرستاری بوکان

به گزارش بوکان موکریان ; روز دوشنبه  ۲۵ اردیبهشت ماه هیئتی با سرپرستی حسن نوری، دبیر هیئت بورد فوریت های پزشکی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کشور از دانشکده پرستاری، بهداشت و فوریّت های پزشکی بوکان بازدید کردند که طی این بازدید این دانشکده برای دومیّن سال متوالی در ارزیابی ها موفق به کسب رتبه عالی شد.

هرچند اوایل امسال زمزمه های حذف رشته فوریّت های پزشکی از این دانشکده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح شده بود اما در جریان این بازدید ورق به کلی برگشت و دبیر هیئت بورد فوریت های پزشکی وزارت بهداشت در نشستی در شبکه بهداشت بوکان در مورد احتمال حذف رشته فوریّت گفت: براساس نتایج بازدیدها دیدگاه ما کاملا تغییر کرد و با این اقدامات مثبت و موثر خواستم امروز پیشنهاد دانشجو در مقطع کارشناسی را بدهیم که با وجود زیرساخت های کنونی، از این اقدامات این مجموعه تشکر می کنم.

دکتر علی حسین زاده، مدیر شبکه بهداشت  و درمان بوکان نیز وجود این دانشکده را از نیازهای ضروری و مبرم این شهرستان عنوان کرد و توسعه آنرا با توجه پتانسیل بالای بوکان ضروری دانست . او همچنین از زحمت کادر اداری و اساتید این دانشکده تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است، دانشکده پرستاری، بهداشت و فوریّت های پزشکی بوکان علیرغم هجمه های غیرمنصفانه افرادی معلوم الحال، بعنوان تنها مرکز آموزش عالی دولتی این شهرستان با دارا بودن هیئت علمی توانمند و با دانش، در یکی- دو سال اخیر توسعه و پیشرفت قابل توجهی را تجربه کرده است.

 

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.