×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 30 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امام جمعه بوکان در خصوص عفو ماموستا خضرنژاد روشنگری کرد

ماموستا عباس احمدی ، امام جمعه محبوب و مردمی بوکان در یک مصاحبه‌ی اختصاصی با حضور خانواده « خضرنژاد» که برای تشکر از تلاشهای ایشان و ماموستایان دینی و معتمدین شهر که منجر به عفو ماموستا «محمد خضرنژاد» شد با خبرنگار بوکان موکریان به تشریح جزئیاتی از اقدامات انجام گرفته در مورد این پرونده پرداخت.

ماموستا احمدی در این مصاحبه از دیدارهای انجام گرفته توسط ماموستاهای اهل سنت،معتمدین و متنفذین با نهادهای امنیتی،قضایی و نیز جلسات وحدت‌بخش و موثر با حجت‌الاسلام و المسلمین «دکتر سید مهدی قریشی»امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان، ماموستا «کلشی‌نژاد» امام جمعه اهل سنت ارومیه و حجت الاسلام و المسلمین«موسوی» ریاست مرکز بزرگ اسلامی استان خبر داد که حاصل ماه‌ها تلاش و رایزنی منجر به خنثی کردن تلاشهای انجام گرفته برای سوءاستفاده‌های قومی/مذهبی جریانات ضدمردمی بود. که با عفو رهبر معظم انقلاب صورت گرفت و اقدامی ماندگار در گسترش وحدت ملی و مذهبی کشورمان گردید.

امام جمعه‌ی بوکان ضمن ابراز خوشحالی از اعلام این خبر و تشکر ویژه از رافت بزرگوارانه رهبر معظم انقلاب از تمامی علما بزرگوار اهل تشیع و تسنن کشور،ارگانهای امنیتی و قضایی ،معتمدین و کلیه‌ی عوامل دخیل در این اقدام قدردانی نمود.

در ادامه این مصاحبه ماموستا علی خضرنژاد پدر بزرگوار و خانواده محترم ماموستا «محمد خضرنژاد» ضمن تشکر ویژه از رافت بزرگوارانه رهبر معظم انقلاب از حجت‌الاسلام و المسلمین «دکتر سید مهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در استان و امامان جماعت اهل تسنن و تشیع و ارگانهای امنیتی و قضایی و معتمدین و عوامل دخیل در این اقدام قدردانی کردند

 

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.