×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 2 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
از قهرمانان ملی و جهانی انجمن‌های ورزش‌های رزمی بوکان تجلیل به عمل آمد

به گزارش بوکان موکریان ; خشایار صنعتی، در این همایش با اشاره به پیشینه درخشان بوکان در ورزش قهرمانی گفت: بوکان همواره شهری با سابقه در زمینه فعالیت‌های ورزشی بوده و لازم است با تلاش و همت دست در دست هم گذاشته تا ورزش بوکان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

صنعتی، با اشاره به اقدامات ارزنده دولت سیزدهم برای اعتلا و آبادانی منطقه و اهمیت انتخابات ٨ تیرماه و تداوم حرکت جهادی دولت خدمتگزار گفت: برای روشن‌تر شدن مسیر در بزنگاه‌های انتخاباتی و سرنوشت ساز جامعه مهم است که از توان ورزشکاران بهره برد.

وی تصریح کرد: مسئله مشارکت یک موضوع تأثیرگذار در سرنوشت یک کشور و یک جامعه است و به فرموده رهبر معظم انقلاب تا زمانیکه هوشمندانه و با نقش راه ترسیم شده مسیر را ادامه دهیم، مسیرخدمت و کارکردن در کشور متوقف نخواهد شد و برای تداوم حرکت مردم باید هوشمندانه عمل کنند و در انتخابات و عرصه‌های مهم انتخابی با شعور و آگاهی قدم بردارند.

فرماندار شهرستان بوکان افزود: ورزشکاران باید الگوی یک جوان ایرانی باشند که می‌توانند در سرنوشت کشور و جامعه تأثیر بسزایی داشته و باعث رشد و تعالی اقشار مختلف مردم شوند و مسیر پیشرفت و توسعه کشور را نیز فراهم نمایند.

 

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.