×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 2 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری همایش انتخاب تمدنی در بوکان

به گزارش بوکان موکریان ؛ در این همایش که در محل سالن اجتماعات کوثر اداره تبلیغات اسلامی بوکان برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین موسوی مدیر کل مرکز اسلامی آذربایجان غربی گفت مشارکت مردم در انتخابات جایگاه کشور در عرصه بین المللی را ارتقا می‌دهد.

وی به بیان برخی نظرات و دیدگاه‌های اندیشه پردازان و نظریه پردازان غربی از چشم انداز تاریخی سیاسی فلسفی و فرهنگی و شکست شرق و غرب در رویارویی با انقلاب اسلامی پرداخت.
حجت الاسلام سید آزاد موسوی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم برای عدم مشارکت در انتخابات گفت حضور پرشور مردم در انتخابات، مردم سالاری و جمهوریت اسلامی را به نمایش می‌گذارد.
فرماندار بوکان نیز در این همایش با اشاره به اقدامات دولت شهید رییسی در عرض سه ساله گذشته در استان و شهرستان گفت اقدامات موثری در استان برای جبران عقب ماندگی رفع تبعیض تعادل بخشی بین اقشار جامعه و حضور در بین مردم در سفر‌های استانی و همچنین پیگیری مصوبات سفر در راستای شتاب بخشی به محرومیت زدایی انجام شد.

صنعتی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مبارزات تاریخی مردم در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی گفت تا به امروز ۴۰ انتخابات پرشور سالم در کشور برگزار شده است که این نشان از نقش مردم در انتخاب سرنوشت خود است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری گفت مشارکت حداکثری و انتخاب هوشمندانه منجر به مطالبه گری درست از سوی مردم و منتخبین پاسخگو خواهیم بود.

 

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.